Lan deialdiak

2023/10/27

Laudio Ikastolak  ondorengo lan eskaintza osatu du:

BIGARREN HEZKUNTZAN INGELES ORDEZKAPENETARAKO LAN-POLTSA

Laudio Ikastolak Bigarren Hezkuntzan ingelesa arloko ordezkapenak burutzeko lan poltsa osatu nahi du. Interesatuek ondorengo titulazioa izan beharko dute:

• Ingeles ikasketetako gradua edo baliokidea.

• Bigarren Hezkuntza irakaskuntza prestakuntza masterra (CAP).

• EGA edo titulazio baliokidea.

Bestetik hautagaiek Ikastolen Elkartearen EKI metodologiaren inguruko ezagupenak eta esperientzia izatea ere baloratuko da.

BATXILERGOAN ETA BIGARREN HEZKUNTZAN MATEMATIKA ETA FISIKA/KIMIKA ORDEZKAPENA

Laudio Ikastolak Batxilergoan eta Bigarren Hezkuntzan matematika,  fisika eta kimika arloetako ordezkapena burutzeko irakaslea behar du. Interesatuek ondorengo titulazioa izan beharko dute:

• Arlo horietarako behar besteko habilitazioa edota titulazioa.

• Bigarren Hezkuntza irakaskuntza prestakuntza masterra (CAP).

HAUR HEZKUNTZAN ORDEZKAPENAK EGITEKO LAN-POLTSA

Laudio Ikastolak Haur Hezkuntzan ordezkapenak burutzeko lan poltsa osatu nahi du. Interesatuek ondorengo titulazioa izan beharko dute:

• Hezitzaile teknikaria edo Haur Hezkuntzako magisteritza gradua.

• EGA edo titulazio baliokidea.

Lan deialdi guztietan %33 edo ezintasun handiagoa izatea baloratuko da, beti ere agiri bidez egiaztatuta badago.

Lan eskaintza hauetarako izen ematea ikastolaren web guneko lan-poltsa atalaren bidez,  www.laudioikastola.eus , bideratu beharko da azaroaren 9ra arte.

Azken albisteak

2024-07-16
Hezkuntza inklusiboari eta ikaskuntzarako diseinu unibertsalari buruzko Nazioarteko I. Kongresuan parte hartu dugu.
2024-07-11
2024/2025 ikasturte hasierarako argibideak
2024-07-09
Lehen Hezkuntzako 5.mailako ikasleek Ametsen potea sortu dute.
2024-07-02
Laudio Ikastolak 2024/25 ikasturterako ondorengo lan eskaintza osatu du.