BELAUNALDI ARTEKO TOPAKETA
LH 6tik LH3ra
Aurtengo ekaina berezia izan da , batez ere irudimena eta sormena protagonista izan direlako Lengua Castellana arloaren barruan. Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleek "Las cosas que no existieron" izeneko 3. unitatea landu dute, eta horren amaiera gisa, "El libro del animal imaginario" proiektua burutu dute. Proiektu honetan, ikasleek euren buruhauste guztiak astindu dituzte sekulako sormen ariketa batean murgilduz.
Proiektuaren muina asmatutako animalien deskribapen zehatza izan da. Ikasleek ezaugarri fisikoak ez ezik, animalia bakoitzaren nortasuna, bizilekua, gustuak eta ohiturak ere garatu dituzte, irakurlea erabat murgiltzera gonbidatuz. Baina hori ez da dena! Irudimenaren mugak gaindituz, animalia fantastiko horiek zaintzeko bost jarraibide zehatz eta original ere idatzi dituzte, umore eta irudimen ukitu batekin. Lana benetan ikusgarria izan da, bakoitzaren originaltasuna agerian utziz.
Ekainaren 11n, proiektu honek bere une gorena bizi izan zuen, 6. mailako ikasleak eta 3. mailako kide txikiagoak elkartu zirenean. Giroa ilusioz beteta zegoen, nagusiek sortutako liburuen irakurketa partekatzeko unea iritsi baitzen. 6. mailakoek harrotasunez erakutsi zituzten beren lanak, eta 3. mailakoek, berriz, liluratuta entzun zituzten istorioak.
Baina topaketa honek sorpresa gehiago zituen gordeta. Irakurketa amaitu ostean, 6. mailako ikasleak benetako mago bihurtu ziren! Ikasgela magia-ikuskizun baten agertoki bihurtu zen, non nagusiek hainbat trikimailu eskaini zizkieten 3. mailakoei. Barreak, txaloak eta harrituta zeuden aurpegi txikiak izan ziren nagusi. Egunak primeran igaro zuten elkarrekin, hezkuntza eta dibertsioa uztartuz.
DBH 4tik LH3ra
Hau ez da izan irakurzaletasuna sustatzeko antolatu den ekintza bakarra. DBH 4. mailako ikasleek, LH 6. mailakoen proiektuaren harira, ekintza berezi bat antolatu dute LH 3. mailakoentzat. Irakurzaletasuna sustatzeko eta liburuen mundu liluragarria ezagutarazteko helburuarekin, DBH 4. mailako ikasleek LH 3. mailakoekin bat egin zuten.
Ekintza honetan, LH 6. mailako ikasleek oparitutako liburuetako animaliak marraztu dituzte elkarrekin. Horrela, irakurketaren bidez sortutako irudiak paperera eraman dituzte, irudimena eta sormena berriro ere elkartuz. DBH 4. mailako ikasleek argi utzi nahi izan zieten txikiei irakurketak mundu desberdinetarako ateak irekitzeko duen ahalmen mugagabea. Liburu bakoitza abentura bat dela, eta orrialde bakoitzak leku berri batera garraiatzen gaituela, non dena posible den. Ekintza honek irakurketarekiko maitasuna piztu nahi izan du haurren artean, eta etorkizuneko irakurle sutsuak sortzen lagundu.